Algemene voorwaarden – Addendum 2021-1

De door Corona verplichte lockdown periodes troffen ons allemaal, wij als klein bedrijf konden dan zelfs nog geen aanspraak maken op één of andere tegemoetkoming.
We begrijpen als geen ander dat het leven duur is, maar uiteindelijk moet iedereen betaald worden voor zijn geleverde werk of prestaties.
Als u naar de bakker, beenhouwer of winkel gaat dient er ook betaald te worden.
Betalen op factuur is geen verplichting maar een gunst. En indien u wij u deze gunst verlenen dan dient u nog de door ons gestelde voorwaarden te volgen, en zeker de officiële factuur vervaldatum. En al denken sommige dat wij geen procedures gaan starten voor kleine bedragen zijn ze lelijk mis.
Ook krijgen we meer en meer te maken met mensen die telefonisch toezeggen tot een herstelling, wetende dat wij de onderdelen voor hun specifiek bestellen en die nadien nooit meer reageren (zonder iets te laten weten. In onze branche kunnen wij zelfden of niet bestelde goederen terug sturen.
Zijn er financieel problemen zeg het ons, wij zijn best bereid te luisteren en een oplossing gezamenlijk te zoeken, zodat u uw toestel zo snel mogelijk weer kunt gebruiken.
Dat 1% van mensen, (die denken slimmer te zijn dan ….) maken dat wij maatregelen moeten treffen.
Wij beschikken nu over een werkend systeem waarbij
(Gekende laatbetalers)
een link en/of QR code per e-mail, WhatsApp of sms kunnen ontvangen ter vooraf betaling, zo niet zien wij af van de herstelling.
(Onbekende klanten of speciale onderdelen die besteld dienen te worden)
een link en/of QR code per e-mail, Whatsapp of sms kunnen ontvangen ter vooraf betaling van de bestelling/herstelling.
Verder werd beslist samen met onze achterban (Raadman, Financieel adviseur, ….,) dat geen toestel de zaak nog verlaat zonder betaling.  (Op de paar heel goed gekende klanten).
Misschien wel harde maar uiteindelijk nog maar normale maatregelen.
De soms aangehaalde reden “ja maar wij zijn een vennootschap en werken enkel met overschrijvingen” is niet van toepassing- er kan ter-plaatse overgeschreven worden, er is de mogelijkheid via Bancontact of Payconiq te betalen.
IT Activiteiten
Wat de IT betreft zal steeds een voorschot gevraagd bij de reservering van een domeinnaam en het aanmaken van de webhosting dewelke gelijk staat aan de huur van één jaar.
Tot heden waren wij heel soepel bij updates en upgrades of kleine wijzigingen aan uw website ook daar zal dit niet langer meer kunnen.
Te laat uw domein naam of website opzeggen zal leiden tot een schadebedrag te belope van de kostprijs van het lopende jaar. U kreeg trouwens 30 dagen vooraf al de vraag behouden of opzeggen van uw domein/website – laat betalers gaan hun website offline zien gaan, indien 30 dagen na vervaldatum werd overschreden. Het terug activeren zal gepaard gaan met kostprijs van minimaal 50€

Zie hier onze te koop paginaTe koop

%d bloggers liken dit: