M's Phone Repair.
Klantenportaal.

We zijn volop bezig met het ontwikkelen van een klantenportaal. Prijzen opvragen, herstelling aanvragen, veelgestelde vragen beantwoorden maakt er allemaal deel van uit.

We zijn gestart met een klantenportaal, waarom?

Daar zijn eigenlijk diverse redenen voor, maar voornamelijk om U te helpen bij de aanvraag voor een herstelling, al te vaak komt het voor dat mensen het verkeerde model/type opgegeven, of niet weten welk model ze eigenlijk hebben. Ook proberen wij een antwoord te geven op de meest voorkomende vragen.

U kan nu al uw iPhone, iPad en Samsung model opvragen, zodat u het juiste type nummer kent.
We zijn volop bezig met de module om een herstelling aan te vragen en in te plannen.

Op termijn

• Zullen klanten hun facturen kunnen downloaden.
• Zal u de status van uw herstelling kunnen opvolgen.
• Zal alle communicatie met ons via dit portaal verlopen.
• ........

We stappen ook af van teveel communicatiekanalen en richten ons op telefonisch contact, e-mail, WhatsApp en sms. We stappen ook op korte termijn af van YouTube en gaan de video's op ons eigen platform draaien.

%d bloggers liken dit: